Гарантії
Товар сільхозтехніка.
1. Продавець зобов'язується організувати і забезпечити зборку та налагодження придбаного Покупцем Товару, а також його гарантійне обслуговування. Зборка та налагодження Товару здійснюється Продавцем.
2. Продавець гарантує безоплатний ремонт Товару який вийшов з ладу з вини заводу виробника протягом 12 місяців з дати передачі Товару. При цьому, гарантія ніяк не поширюється на знос частин Товару, підданих природному зносу (шланги, проводка, підшипники, ланцюги, ремені, зірочки і т.п.), але всі ці частини входять в гарантію якщо поломка виникла за умови заводського браку. Гарантія не розповсюджується на поломки які виникли по причині завдання фізичної шкоди та/або втручанні в конструкцію Товару Покупцем. Гарантія не розповсюджується на транспортні витрати, бензин, виклик сервісного інженера, оплату понаднормового (з вини Покупця) часу роботи.
3. Гарантія Продавця обмежується заміною або ремонтом дефектної частини (по згоді Сторін).
4. При виникненні поломки/несправності, Покупець інформує Продавця телефонним дзвінком або електронною чи звичайною поштою, та надає фотографії дефектної/несправної частини. Сервісна служба Продавця уточнює предмет несправності техніки, при яких обставинах це сталось, по можливості надає телефонну консультацію для тимчасового або повного усунення поломки/несправності. За умови неможливості вирішення питання телефоном, Продавець відряджає до місця поломки сервісного інженера. Сервісний інженер спільно з технічними працівниками Покупця визначає поломку, про що складається відповідний Акт. Продавець робить все необхідне для того щоб як можна швидше запустити Товар в роботу, паралельно із цим узгоджує із заводом виробником чи є ця поломка дійсно гарантійною, чи ні. Якщо поломка визнана заводом виробником гарантійною, Покупець зобов’язаний надати Продавцю рекламаційний акт. Якщо поломку не визнано заводом виробником гарантійною, то Покупець зобов’язаний відшкодувати Продавцю вартість замінених запасних частин та/або вартості робіт по ремонту.
5. В разі настання випадку несправності Товару, Покупець зобов’язаний першочергово здійснити фото-відео- фіксацію несправності Товару. Фотографії несправного Товару Покупець зобов’язаний надати Продавцю засобами електронного зв’язку (електронна пошта, вайбер) в форматі JPEG в день повідомлення про поломку/несправність. Фотографії, що надаються Покупцем повинні бути належної якості, розбірливими, та містити чітке зображення несправності.
6. Гарантія не надається, якщо Товар використовувався не по призначенню або якщо дефект (поломка) виник унаслідок не дотримання правил експлуатації. Гарантія також не надається, якщо ремонт або зміни проводилися не уповноваженими на це Продавцем сервісними інженерами.
7. Гарантія на замінену деталь і на ремонт складає 6 (шість) місяців, однак не менше закінчення початкового терміну гарантії на поставлений Товар. Замінені деталі переходять у власність Продавця.
8. Покупець зобов’язаний самостійно забезпечити кваліфіковану експлуатацію, і підтримання Товару у працездатному стані.
9. Покупець зобов’язаний забезпечити можливість представникам (співробітникам) Продавця здійснити збірку та/або запуск Товару в роботу в період часу запропонований Продавцем.
10. Вразі не надання Покупцем можливості (або згоди) Продавцю здійснити збірку та/або запуск Товару в роботу в період часу запропонований Продавцем, останній не несе відповідальності за порушення строку зборки та/або запуску Товару в роботу. Збірка або запуск такого Товару здійснюється в порядку черговості, протягом 10 (десяти днів) з дати збірки та/або запуску Товару в роботу запропонованої Продавцем.
Товар – запчастини.
1. Продавець надає гарантію на всі запчастини протягом 6 місяців з дати передачі Товару.
При цьому, гарантія ніяк не поширюється на знос запчастин, підданих природному зносу (шланги, проводка, підшипники, ланцюги, ремені, зірочки і т.п.).
Гарантія не розповсюджується на поломки які виникли по причині завдання фізичної шкоди та/або втручанні в конструкцію Товару Покупцем. Гарантія не розповсюджується на транспортні витрати, бензин, виклик сервісного інженера, оплату понаднормового (з вини Покупця) часу роботи.